The best haircut ever!

Idag var jag och klippte mig på Hår & Skönhet här i Johanneberg. Och nu när jag kommit hem så känner jag mig fortfarande lite salongsberusad. Jag blev nämligen bjuden på ett glas vin till klippningen! Tjejen frågade mig om jag ville ha något att dricka, och jag drog (lite skämtsamt) till med ”En Whisky skulle sitta fint!”. Och då talade hon om att hon tyvärr inte hade nån, men undrade om det gick bra med vin istället. Och hör och häpna, det gjorde det! Så hon ställde fram ett fullt vinglas med Rosé, det var nästan så att hon utnyttjade ytspänningen! Ja, jag kan verkligen rekommendera Salong Hår & Skönhet. Varför gå till NK och betala det dubbla och inte ens få ett glas vin?

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

