Very very spicy!

Jag har just lagat mig lite nattamat (kl 21:45), en portion med ”Noodlesoup”. Man tillsätter bara kokande vatten och lägger i påsarna som följer med. Tyvärr så var jag lite övermodig och tömde hela påsarnas innehåll i soppan, vilket resulterade i att den blev jättestark, på gränsen till vad jag klarade av. Himla tur att jag bunkrade upp med vatten tidigare idag, det brinner i munnen! Ja ja, man lär så länge man överlever! ”Very very spicy Noodlesoup” kostar 13 THB, ca 3 kr (+ vatten).

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Very very spicy!

  1. Jenny skriver:

    Köp med ett gäng hem! Verkar spännande & gott! 🙂

    Gilla

  2. Rock Bottom skriver:

    Äntligen har jag bokat. Det blir Thailand i feb/mars.

    Har du något tips på hotell i Bkk med pool som ligger bra till. Jag har tidigare bott runt Nana, men nu åker damen med så jag tror hon vill bo någon annanstans.

    Gilla

Kommentera

