Same same. But different.

På allmän begäran (!) så kommer här min frukost som jag idag intog på Ocean Café.  Och som utan tvekan har den fräschaste maten i hela Jomtien. Om du frågar mig. Just denna frukosten kostar 119 THB, ca 27 kr. Nu får det vara bra med frukostar på ett tag, (ja, bilder alltså!) jag återkommer när jag har ätit middag där nästa gång.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Same same. But different.

  1. CARRO skriver:

    Mmm… ser onekligen ut att ha varit en riktigt bra start på dagen! Måste man unna sig ibland 😀

    Hoppas resten av dagen fortsatte lika bra :o)

    Gilla

Kommentera

